Reklamační řád.
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
Postup při reklamaci :
- Předem nás informujte o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na adresu provozovny: Luky-JMA, Jakub Matyášek , U Stodol 744/7, 747 07 Opava – Jaktař
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, do 30 dnů od jejího vzniku. Ve složitějších případech, kdy potřebujeme komunikovat se zahramičními dodavateli Vás budeme informovat o prodloužení doby reklamace.
Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Dopravce neručí za špatně/nevhodně/nedostatečně zabalené zásilky. POZOR – při nevhodně (nedostatečně) zabaleném reklamovaném zboží, nelze uznat záruku pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku při transportu.
Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího.
Odstoupení od smlouvy :
V případě uzavření smlouvy s použitím prostředků komunikace na dálku má (spotřebitel)zákazník právopodle § 53 odst. 7občanského zákoníku od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.
– na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně
a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem.
– na dodávku spotřebního zboží (jako např. tětivy, šípy, spotřební materiál a jiné zboží,
u kterého použitím je zpotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit
do původního stavu před koupí).